czwartek, 22 maja 2014

#1 We're going to start.

A więc, po nazwie posta pewnie wywnioskowaliście, że zaczynam wszystko od początku. Niedawno oglądałam moje stare posty i zauważyłam, że były dość nudne dlatego stwierdziłam, że usunę wszystko co dotąd napisałam i zacznę wszystko ciekawszymi tematami. Myślę, że przez ten czas dużo się nauczyłam i zyskałam. Mam nadzieję, że teraz będę pisała regularniej i ciekawiej :) Macie moje zdjęcie na dobry początek, trochę stare, ale niedługo, myślę, że w następnym poście umieszczę nowe zdjęcia c:
                                        
                                                       
                                                  

5 komentarzy:

  1. Hej,świetny blog :) Genialnie piszesz ! <3
    Może obserwacja za obserwację? :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://paulaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Ok zaobserwuję gdy będę na laptopie.

      Usuń
  2. Cześć.
    Fajny design i zdjęcie... Życzę powodzenia w blogowaniu.
    Wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać w komentarzu na moim blogu.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem warto zacząć wszystko od nowa ;>
    Powodzenia
    Pozdrawiam i zapraszam ;*
    cassieeeeeeeeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń