piątek, 23 maja 2014

#2 Normalnie.

Więc.. hej, dzisiaj przychodzę do was z dość zwykłym, normalnym postem, na żaden temat. Bardzo dziwne, że dopiero o tej godzinie zabrałam się za pisanie, jest 22, zwykle to mi się  po prostu nie chce, taki wyjątek. Wiecie jaki w moim mieście upał, aż nie do wytrzymania, aż zatęskniłam za deszczem. Dzisiaj przyszłam w krótkich spodenkach, a i tak było mi straszliwie gorąco jej. Właśnie teraz odganiam komary, za dużo tu ich eh. Co sądzicie abym napisała post o moim pokoju i wkleiła zdjęcia? :)
                                                   

5 komentarzy:

  1. świetna notka :) mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/o-8-godzinie-juz-syszaam-swojego-brata.html z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię deszczu, znacznie bardziej wolę słoneczko :)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miło się czyta twojego bloga :))


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko post. ;)
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post !
    obs za obs?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń