czwartek, 24 lipca 2014

Obóz

Hej! Jak wam mijają wakacje? Mi świetnie, codziennie spotykam się z znajomymi i staram się nie tracić ani chwili. Już jutro wyjeżdżam na obóz taneczny, dlatego chciałam poświęcić jeszcze chwilkę na pisanie posta. Uprzedzam od razu iż przez 9-10 dni nie będzie mnie widać na tym blogu, ale gdy tylko wrócę zabieram się do dalszego pisania. Przez cały dzień pakuję się na wyjazd, zawsze mam takie przeczucie, że czegoś nie wzięłam, lecz okazuje się, że wszystko co potrzebne jest. Postaram się zrobić kilka zdjęć, i wrzucę je do następnego posta. To do następnego!

3 komentarze:

  1. Obóz taneczny zazdroszczę! Życzę udanego obozu! :)

    Proszę o klikanie w linki tutajj i tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń